FAQ Webshop / Veelgestelde vragen


1.1 Wat zijn de betalingsmethodes ?

De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie. Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. Dit zijn de meest bekende betalingsmethoden die wij beschikbaar stellen:

  • iDeal
  • Bancontant
  • Overboeking
  • Betalen bij afhalen

1.2 Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan BeautyQueen te betalen?

Ja, de betalingen aan Beautyqueen worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door BeautyQueen verwerkt worden en geldt de gewone levertijd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.com. 

1.3 Waarom staat er "Mollie" op mijn bankafschrift?

Alle internetbetalingen zijn ondergebracht bij Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we meerdere betalingsopties en veiligheid kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan. 

1.4 Is het mogelijke om een handmatige overschrijving te doen via mijn bank?

Het is ook mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. Wanneer de betaling is ontvangen zullen wij de order direct in behandeling nemen en versturen. Je kunt ons een email sturen om onze gegevens te ontvangen. 

Bij betaling altijd het ordernummer + jouw naam vermelden voor een snelle afhandeling. 

Naar verwachting zal de betaling binnen 1-2 werkdagen binnen zijn. 

1.5 Verzenden jullie internationaal?

Nee, wij verzenden momenteel enkel binnen Nederland. 

1.6 Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Alle bestellingen die voor 13:30 uur geplaatst en betaald zijn, proberen wij nog dezelfde dag te versturen dit kunnen wij helaas niet altijd nakomen. Tel hierbij de levertijd van het postorder bedrijf op, en je bestelling komt maximaal na één of twee dagen aan.

1.7 Ik wil een bestelling snel ontvangen, wat moet ik dan doen?

Bij betaling met bijvoorbeeld iDEAL, MasterCard en Visa kan je bestelling in ieder geval diezelfde (werk)dag (voor 15:00 besteld), dan wel de volgende (werk)dag gegarandeerd verzonden worden.

Of kom uw bestelling ophalen! 

1.8 Kan ik mijn bestelling naar twee adressen verzenden?

Nee, wij kunnen niet 1 bestelling aan twee adressen leveren. Wij raden jou aan om aparte bestellingen te plaatsen voor twee aparte afleveradressen. 

1.9 Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Niet tevreden? Geen probleem! Je mag de gekochte producten binnen 14 dagen na leveringsdatum retourneren. Klik hier voor de retourmethodes.

Wilt u een product ruilen? Bekijk dan hier de mogelijkheden en voorwaarden. 

1.10 Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Wij streven ernaar om onze klanten altijd een zo compleet mogelijke BeautyQueen beleving te geven. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd product.

Stuur ons een mail (met een foto van de klacht) naar onze klantenservice via info@beautyqueen-tholen.nl voordat je een product retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!

1.11 Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan. 

 

  • Jouw provider ziet onze automatische mailing mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox;
  • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres;
  • Je hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna je een bevestiging van ons ontvangt.

 

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@beautyqueen-tholen.nl

Nee, het is niet mogelijk producten via de webshop te betalen met een cadeaubon. 

Het is wel mogelijk om in onze salon te betalen met een cadeaubon, kies dan voor de optie betalen bij afhalen. 

1.12 Kan ik ook betalen met een cadeaubon? 

1.13 Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen? 

Het wijzigen van een bestelling is alleen mogelijk als de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Wil je iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

1.14 Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is? 

Nadat je je bestelling geplaatst hebt ontvang je van ons een bevestiging. Zodra de producten verzonden zijn krijg je een e-mail met een track and trace code. Geen e-mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@beautyqueen-tholen.nl onder vermelding van je naam en telefoonnummer.

1.15 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door contact met ons op te nemen per email. Zodra de bestelling is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. Je kunt het pakket na ontvangst retourneren.

1.16 Hoe kan ik een klacht indienen? 

Als je klachten hebt over onze service of producten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@beautyqueen-tholen.nl. We zullen je klacht binnen 3 werkdagen behandelen. De klacht is gegrond wanneer deze niet veroorzaakt is door:

 

• Beschadiging door opzet of nalatigheid

• Beschadiging door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

• Normale slijtage

• Beschadiging als gevolg van het niet navolgen van de gebruiksaanwijzing en/of was instructies.

 

Als de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, heb je de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

1.17 Heb je nog steeds geen antwoord op jouw vraag? 

Indien je nog steeds geen antwoord hebt kunnen vinden verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, per email of via onderstaand contactformulier.