Verzendkosten & Levertijd. 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:30uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Wij proberen om te leveren  binnen 48 uur, echter is dit een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 5,50 voor bestellingen als brievenpakket onder de €34,95
  • € 7,50 voor bestellingen als pakket onder de € 34,95
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 34,95
  • Gratis ophalen in onze salon

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL & DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

*In geen enkel geval heeft BeautyQueen verantwoording over het kwijt raken van producten via de post. Indien u niet de juiste informatie kunt ontvangen via uw trackingnummer dient u contact op te nemen met het postpunt waarvan u uw trackingnummer heeft ontvangen



Retourneren. 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het product moet ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd zijn. Verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Retourneren. 

Wilt u uw bestelling retourneren, neem dan contact met ons via info@beautyqueen-tholen.nl dan verzenden wij u ons retourformulier. 

Indien de retour naar behoren verloopt krijgt u het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd als winkeltegoed. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@beautyqueen-tholen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour omzetten in winkeltegoed mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

 

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@beautyqueen-tholen.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.” Niet alle producten kunnen geruild worden i.v.m hygiëne, wij zullen dit tijdens ons contact toelichten. Geopende of gebruikte producten kunnen niet geruild worden. 

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu? 

 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Vergeet niet om uw ordernummer door te geven.